verantwoord afslanken onder persoonlijke begeleiding?
Vraag hier uw gratis consult aan!

Gratis E-book met de 25 beste afslanktips

Vul uw gegevens in en ga meteen aan de slag met gemakkelijk toe te passen afslanktips

Page content

Afslanken

Afslanken is steeds het gevolg van beweging, voeding en hormonen.

De eerste 2 kunnen we rechtstreeks aanpakken bij B-Well, hormonen ook wel wat maar dan eerder onrechtstreeks.

Door meer of beter te sporten en je voedingspatroon te verbeteren zal beter met stress omgaan, je nachtrust zal verbeteren etc.

Allemaal factoren die invloed hebben op je hormonenbalans.

afslanken bij B-WellAfslanken via training

Bewegen doe je gans de dag, de ene al wat meer dan de andere. Wat extra gaan sporten zal uiteraard de verbranding verhogen en dus ook helpen met afslanken.

Belangrijk is dat je goed beseft dat trainen steeds dient te bestaan uit een gedeelte krachttraining en een gedeelte conditietraining. Wanneer je één van beide verwaarloost uit tijdsgebrek of interesse, zal je resultaat ook minder zijn.

Om gebrek aan tijd alvast te elimineren hebben we op B-Well 4 Powerplate’s. Een training van 20min staat ongeveer gelijk als 1,5u traditionele krachttraining. Door een actievere spiermassa te creëren zal je metabolisme verhogen en ga je op een dag meer calorieën verbranden. Wie echter door omstandigheden niet op Powerplate wil of kan trainen voorzien we een aangepast trainingsprogramma.

Daarnaast hebben we nog allerlei cardiotoestellen ter beschikking om nog wat extra te gaan verbranden. De cardiotoestellen waarover wij beschikken zijn de Wave, Recline, Bike en Vario.

Afslanken via voeding

Om u via de voeding te helpen hebben we 2 mogelijkheden.

Het snelste en het gemakkelijkste is het  PowerSlim proteïnedieet.

Veel personen hebben daar bepaalden vooroordelen over, diegene die het bij B-Well hebben geprobeerd hebben er ondertussen alvast hun eigen mening over.

Ik leg u graag persoonlijk uit waarom afslanken met PowerSlim zo eenvoudig en bovendien medisch verantwoord is. PowerSlim beschikt over een zeer ruim gamma aan producten en we werken niet met “wat shakes of papjes”. U zal 6x per dag eten zoals met elk verantwoord voedingsplan. ‘S middags en ’s avonds eet u groenten en vis of vlees.

Meer info over een proteïnedieet vind je hier.

De 2e mogelijkheid is dat we u aan de hand van uw voedingsdagboek gaan coachen om stap voor stap aanpassingen aan te brengen aan uw bestaand voedingspatroon zodat u (terug) juister gaat eten. Dat is daarom niet steeds minder, maar eerder juister. De juiste tijdstippen, de juiste verhoudingen en de juiste hoeveelheden.

In het hoofdstuk “Lokaal Afslanken” bespreken we een aantal methodes om op specifieke probleemzones in te werken, zoals buik, benen of billen.

Wenst u meer informatie of een afspraak? Bel 03/295.82.89 of mail naar info@bwell.be